..Work, work, work..

Jobbar hela dagarna så jag har inte riktigt tid för bloggen, jag glömmer som bort när vardagen
tränger sig på. Mitt hem ser ut som en katastrof och jag önskar att jag hade några fler timmar
på dygnet. Nu är jag ledig i två dagar men kommer ändå ha fullt upp. Hjälpa syrran att flytta,
städa, vara barnvakt, göra ärenden mm. När jag jobbar så jobbar jag 8.15-20.15 med två raster
som är på en timme, man hinner bara hem slänga i sig något man gjort färdigt och sen tillbaka.
Man är verkligen stressad dom dagarna, så längtar redan efter min ledigvecka! Som startar på
söndag klockan 8.15 SKÖNT! :D Ne nu ska jag softa innan jag gör ett ryck till sängen och sedan
ska jag tamefan sova tills jag vaknar, okej inte första gången men efter att jag vaknat den
tredje lr femte gången, för då äre nog morgon :) Natti

Kommentarer
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har igång massa tävlingar nu

& det kommer in nya titt som tätt.



Var gärna med och tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag så hemskt mycket om ursäkt..

Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-10-12 @ 23:52:49
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0