..Smile..

Jag är så sjukt lycklig just nu! Jaha tänker ni det har vi redan läst några hundra gånger
dom senaste månaderna, men jag är verkligen så sjukt lycklig det bara bubblar små
lyckobubblor inom mig. På senaste tiden har jag tagit tid till mig själv varit smått egoistisk,
lärt mig säga nej & ta hand om mig själv istället, något jag inte alls har varit bra på tidigare.
Jag känner mig stolt över hur bra jag är på mitt arbete och vad jag har bidragit med dom senaste
åren det känns verkligen kul att få bekräftelse efter dessa fyra år som vikarie, jag känner mig
mer uppskattad än vanligt och det är verkligen skönt :) Ne lycka är verkligen ett ord som
sammanfattar hur jag känner just nu. Tack för alla fina ord den senaste tiden, tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0