..My pearl..

DET BÄSTA SOM HÄNT MIG ÄR DU

Innan jag träffade dig så kunde jag bara drömma, drömma om att få finna
kärleken, något att dela mitt liv med, någon som älskar mig för den jag är.
Idag är jag så glad att jag inte behöver drömma längre, du är den personen, personen
som berikar mitt liv med så mycket värme & kärlek, den personen jag hoppas få bygga
en framtid med, personen jag ser mig själv med om 20 år & mycket längre än så.
Det du har & den kärleken jag känner för dig kan jag inte beskriva, dom orden
som krävs för att ge världen en rättvis bild av dig existerar inte. Jag är så sjukt
tacksam över att ha dig i mitt liv, jag kan fortfarande inte förstå att du valde mig!
Jag kommer aldrig glömma den natten när du viskade dom orden i mitt öra, det
förändrade mitt liv. Du har gjort min verklighet till sagan jag drömde om.

TACK THOMAS FÖR ATT DU ÄLSKAR MIG & FÖR ATT JAG FÅR ÄLSKA DIG TILLBAKA



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0