..I´m so lucky lucky..

Just nu känns det som att jag verkligen fått luft under vingarna och bara svävar fram genom
livet, jag mår väldigt bra det finns bara en sak som tynger mig men jag kommer lära mig att
leva med det, det kommer göra mindre ont med tiden. Helt underbart att allt verkar lösa sig
för mig, äntligen vill jag bara skrika ut, jag har kämpat så länge och äntligen verkar det gå
bra för mig oxå :D Har börjat vikariera i Gällivare, jag är sambo med världens finaste älskling
och jag ska på en arbetsintervju imorgon :) Men det slutar inte där, jag har gått ner nästan
fyra kilo, mina allergier är så mycket bättre och det har resulterat i att jag bara behövt använda
en av mina allergi mediciner en enda gång :D Jag trivs fruktansvärt bra med att vara Gällivarebo
igen och jag älskar lägenheten, min sömn är så mycket bättre här och jag har en helt annan livslust
nu räknar jag bara ner till älsklingen tillbringar mer tid hemma & såklart tills en av mina älskade
lillasystrar oxå blir Gällivarebo, kan knappt vänta :)

Nu ska jag ta fram snabeldraken och dra en runda i lägenheten,
sedan ska jag göra ett födelsedagskort & diska, hade.

Min nya tröja som jag fullkomligt älskar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0