..I love you..


MIN KÄRLEK till dig skrämmer mig, jag älskar dig så otroligt mycket att jag inte
kan inte tänka mig att leva en enda dag utan dig. Du är luften jag andas, du är personen
som har lyckats låsa upp mitt hjärta & mina tankar bara genom att finnas till.
Du får mig att vilja göra saker jag aldrig någonsin har kunnat drömma om, du får mig
att vilja leva på ett helt nytt sätt. Jag vill dela allt med dig, jag vill att detta varar för evigt!
För du är mina drömmar, min framtid, mitt allt!

Kommentarer
Postat av: Bella

här har du lösenordet och användarnamnet! vad kul att du vill fortsätta läsa :-) tråkigt med lösenord, tyvär!



användarnamn: isabell

lösenord: bellablogg

2010-10-11 @ 16:22:46
URL: http://bellybus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0