..Förlåt..

Förlåt & ursäkta mig är ord som lätt tappar sin betydelse om man säger dom för ofta.
Jag känner nästan att jag måste be om ursäkt för att jag inte har lust att blogga men
samtidigt kommer jag fram till att jag inte har någon anledning att säga förlåt, jag är
glad att jag inte är någon storbloggare, jag är glad att jag slipper pressen på att blogga.
Jag har kommit fram till att det här är mitt place, där jag luftar mina tankar när jag känner
för det och skriver när jag känner att jag har nått att berätta. Så jag kommer tillbaka när jag
själv vill det. Hade bra!

Kommentarer
Postat av: Sunna Katarina

Hahaha nä, ursäkta mig, kan man aldrig använda för mycket! Vi svenskar borde använda det flera gånger per dag som amerikanarna ;P Så mycket trevligare.

2010-10-04 @ 07:07:04
URL: http://sunnakatarina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0