..Dålig sömn..

Jag har tyckt att jag sovit så gott i lägenheten från början inga mardrömmar lr något
sånt där, men nu har dom börjat igen :/ Nu sover jag svin dåligt tar flera timmar innan jag
kan somna! :( Dom verkliga problemen har börjat nu efter att älsklingen har varit här och
sovit. Gjorde ett sömntest för att se hur illa jag låg till och 14 av 21 poäng tycker jag är väldigt
mycket, måste verkligen ta och göra någonting åt det här. Hoja någon som har nå tips?

Test

Ju högre poäng, desto sämre sömn. Totalpoängen kan vara mellan 0 och 21.

Mitt testresultat
Din globala PSQI-poäng är: 14
Din poäng ligger över gränsvärdet 5 och du kan därför anses ha en störd nattsömn.

Sömnkvalitet:
2
Tid till insomnande:
2
Total sömntid:
2
Sömneffektivitet:
2
Specifika sömnbesvär:
3
Sömnmedelsanvändning:
2
Dagfunktion:
1
Total PSQI-poäng:
14


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0