..Nilut Cup..

God dagens idag är jag hemma från jobbet skulle egentligen ha jobbat men spydde helt
utan anledning igår så ville se att jag verkligen var frisk så man inte smittar någon.

Helgen har otroligt skön & nykter för min del, vi var som sagt i Kautokeino där nilut cupen pågick
dvs samisk innefotbolls turnering, kul att kika på matcherna men det var nog ändå kvällen som
var roligast. På fredag var även Thomas nykter då körde vi mest en massa fyllisar men lördagen
var även Thomas ut å då började vi kvällen hos Elle Marge för att sedan åka vidare till hotellet där
vi insåg att det bara var en massa äldre folk som drack å då åkte vi därför till maras istället.
Där kan jag säga att där vare triangel drama, Elle Marge hade någon kille som var på henne direkt
vi kom in dit så Thomas sa därför att det var hans tjej, vilket satte mig i en konstig situation.
För det dröjde inte länge innan killen som flörtat med Marge började stöta på mig istället och då hade
jag ingen som kom till mitt försvar. Killen hade jävligt svårt att fatta ett nej och jag hade sån jäva
lust att klappa till han när han började taffsa. Jag fattade nada av situationen men jag fick iaf lossas
som att jag inte var ett dugg intresserad av Thomas, han var inte min typ, han var norsk osv...
Killen verkade inte tro på mig eftersom han sa att mina blickar sa annat, vah fan jag kan inte rå för att
det syns att jag älskar min pojkvän :) När jag sitter vid bordet och Marge inte är där så kysser Thomas
mig utan att tänka sig för framför den där killen och sen när jag gått därifrån så frågar killen om inte
han är tsm med Marge, men då hade Thomas tydligen sagt att han var tillsammans med mig men var
intresserad av Marge men det visste inte jag om *hehe.

Ja ni förstå säkert att det inte var de enklaste :) Men killen tycktes ha kommit på en briljant idé han
tyckte Thomas kunde göra slut på sitt förhållande så att han fick ta mig och Thomas kunde få sin Marge.
Tur för mig att Thomas inte haka på den idén utan sa strängt nej och med en förklaring att man måste
juh ha en tjej i varje land :D Haha jadu jag kan säga att Thomas tyckte det var förjävla kul att låsas
vara någon tjejmagnet medans jag som nykter inte fattade någonting och hade det väldigt svårt att
hålla koll på var Marge & Thomas bytte för historier med killen. När sedan den jobbiga killen försvann
så vare en massa andra som kom och stötte på mig istället å det tyckte Thomas oxå förjävla kul
eftersom han då  bara kunde gå fram till mig kyssa mig och se deras blickar när dom insåg att jag
var upptagen. HEHE!

Söndagen var då iaf vädligt chill jag och Thomas låg i sängen nästan till vi började våran bilresa till
Sverige, sedan vare en massa mys innan älsklingen skulle iväg i morse :)
Tog tyvärr inga bilder i helgen förutom den hära bilden på mig själv som jag får ta och bjuda på :D
Jag ska bli bättre på att uppdatera och jag ska bli bättre på att fota, det är ett löfte ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0