..Kastad tillbaka i tiden..

Jag trodde jag gått vidare, jag trodde jag hade lärt mig leva med smärtan & sorgen.
Men idag insåg jag att jag nog aldrig kommer till att göra det, det spelar ingen roll
hur många år det går, varje år, varje dag är en dag av saknad, smärta & sorg.
Jag var en barn när det hände och nu är jag vuxen men ändå känns det som att tiden har
stått stilla. Det känns som att den dagen lika gärna hade kunnat vara igår. Varje år så mår
jag allt sämre ju närmare vi kommer november månad, jag kan inte rå för det.
Varje dag in i november månad blir allt svartare, november månad är en månad då jag sörjer
väldigt mycket, när snön lagt sig och skotrarna börjar åka fram. Då går det inte blunda för
saknaden längre, den kryper fram i hjärtat och gör sig påmind. Å det gör ont så jävla ont
hur många gånger har jag inte önskat att ha dig här och hur många gånger har jag inte behövt
inse att den önskan aldrig kommer uppfyllas. Jag kämpar, jag är lycklig men inom mig bär jag
en saknad, en saknad som ibland är enorm börda. Det enda jag kan hoppas på är att smärtan
ger med sig & att du har det bra där du än är, här nere kommer du alltid vara älskad!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vila i frid <3

2010-11-04 @ 20:17:33
URL: http://motherhood.blogg.se/
Postat av: sandra

jag kommer så väl ihåg när mamma berättade det för mig och johan.

2010-11-05 @ 09:44:04
URL: http://thinkinpink.se
Postat av: Jennie ♥

jag ville bara kika in för att...

ÖNSKA DIG EN TREVLIG HELG!

kram!

2010-11-05 @ 13:54:46
URL: http://jennsiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0