..Jobb & matlagning..



Dagen har bestått mestadels av jobb, började klockan 8.00 & jobbade till 13.00 sedan efter
det så gick jag på banken och kollade så allt med löneöverföringen var okej.
Efter det kom jag hem och satt i telefon med morsa i över en timme och sedan somnade jag då :P
Sov till klockan 16.00 & sedan vare bara ställa sig vid spisen och laga mat innan jag skulle tillbaka
till jobbet, blev bara älgstek med potatissallad och grönsaker :) Sedan stack jag till jobbet 17.00 - 22.00
det var en ganska lugn tv kväll och sedan när jag kom hem ställde jag mig och laga mat, gjorde två
maträtter biff stroganoff & lax&räksoppa så att jag ska ha matback å sånt i veckan & nästa,
vet inte riktigt hur jag jobbar nästa vecka och på fredag sticker jag till Norge och blir borta hela helgen.
Har nyss svalt det sista av min mirakel bli frisk kur, nu hade jag tänkt borsta tänderna och hoppas på
att jag får sova bra inatt och att jag känner mig bättre imorgon. Mitt huvud håller nämligen på att
sprängas och rösten håller på att försvinna å jag har verkligen inte tid att bli sjuk nu. Så jag lyckoönskar
mig själv och hoppar i säng, hoppas alla andra har haft en bra dag och får  en fin avslutning på veckan :) Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0