..Hakar på trenden..

Jag har funderat som tusan om jag ska följa trenden och göra som dom flesta gör.
En lista, där man skriver om en massa bestämda ämnen varje dag och nu har jag bestämt
mig för att haka på, finns olika varianter av den men jag väljer dock den här. Sedan vet
jag inte om det nu kommer vara varje dag, kanske varannan det beror på hur mycket ork
jag har. Men det här kanske gör så att jag kommer igång med min bloggning igen :)

1 - Om mig
2 - Min första kärlek
3 - Mina föräldrar
4 - Det här åt jag idag
5 - Vad är kärlek?
6 – Min dag
7 – Min bästa vän
8 – Min pojkvän
9 – Min tro
10 – Det här hade jag på mig i dag
11 – Mina syskon
12 – I min handväska
13 – Den här veckan
14 – Min favoritmat
15 – Mina drömmar
16 – Min första kyss
17 – Mitt favoritminne
18 – Min favoritfödelsedag
19 – Detta ångrar jag
20 – Den här månaden
21 – Fem saker jag inte kan vara utan
22 – Det här upprör mig
23 – Det här får mig att må bättre
24 – Det här får mig att gråta
25 – En första
26 – Mina rädslor
27 – Min favoritplats
28 – Det här saknar jag
29 – Mina ambitioner
30 – Ett sista ögonblick


Vi börjar väll på en gång fast i ett annat inlägg :P

Kommentarer
Postat av: sandra

lät skojj,, kanske jag också hakar på trenden. :)

2010-11-26 @ 21:15:58
URL: http://thinkinpink.se
Postat av: Sunna Katarina

oj vad spännande! kaaaanske också hakar på :)

2010-12-03 @ 00:11:39
URL: http://sunnakatarina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0