..Ett skott i pannan..

Jag har önskat ett X antal gånger att någon skulle vara vänlig nog för att ge mig ett
skott i pannan inatt, men ingen gjorde det. Det här har lätt varit den jävligaste natten
i hela mitt liv, först jobba 8-15.00 och sen gå på och jobba natt, inte natt jobbet i sig som är
det jobbiga utan att jag befunnit mig i ett helvete där ett scenario upprepas sig hela tiden.
Fy fan vad glad jag var imorse när jag gick ut och stängde dörren och ropen/skrikandet
bakom mig. Men jag var bara glad en stund tills jag kom på att jag ska tillbaka till helvetet
inatt, fy fan att det ens får vara såhär. Sjukt jävla system, vill bara stänga in allt folk i den
där lägenheten tills dom löst problemet, frågan är bara om dom skulle vara samma människor
när dom kom ut därifrån, det är så sjukt psykiskt jobbigt. Säger bara en sak fy fan vad jag
längtar efter nästa vecka så jag får återgå till min vardag! Men nu ska jag slänga mig i duschen
och sedan blire sängen och fy fan vad jag ska sova gott, efterlängtad sömn minst sagt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0