..11 november..

Hejsan, jag har blivit riktigt kass på att uppdatera men det är för att jag har fullt upp
jobbar juh varje dag mån-fre. Trivs verkligen bra på  nya jobbet och livet kan inte vara
annat än perfekt!! :D Förutom att min post tjorvar jag har fortfarande inte fått den hit fast jag
gjorde adressändring för ett bra tag sen å inte har jag fått någon post till farsan heller!
Börjar faktiskt fundera på att promenera till postkontoret å skälla ut dom men väntar nog till mån
med det. Mycket som händer i mitt liv just nu och fick just ett glatt besked, kan bara säga
Grattis till er hoppas allt går bra. Sedan har jag själv lättat på hjärtat idag och känner mig
10 kilo lättare, fy fan vad skönt att äntligen berätta skönt att slippa dölja något sådant.
Sedan har jag kommit i min gamla jeans igen, nice som fan! Min vikt ligger nu på 51 kilo vilket
jag tycker är en lagom vikt :D Japp ne fan maten är färdig så nu ska jag svulla. Hade!

Kommentarer
Postat av: Manlig Livsstil

Sv. Ja väldigt charmiga skor!

2010-11-12 @ 11:18:45
URL: http://pacemakers.blogg.se/
Postat av: jsprojects

hej. hur är läget med dig idag? :) riktigt mysig blogg du har, ska bli intressant att fortsätta läsa den:)

2010-11-12 @ 15:02:41
URL: http://jsprojects.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0