..Underbart..


Jag och Dexa har mer lr mindre varit ute hela dagen och njutit av det fina vädret och den underbara
naturen som vi har här i Porjus, älskar verkligen stället året om. Så sjukt vackert.
Först var vi ute på en tre timmars promenad och då hände det en liten rolig grej för D skulle gå och dricka
vatten i en bäck och hon trodde att det vita skummet var snö så hon knallade bara på och vips lät det *plask
och när jag vänder mej om ser jag en förvånad Dexa som simmar mot kanten :) Söt som fan var hon, men
hon verkade då inte tyckt att det var nå otrevligt alls utan bara skönt att få komma bort från värmen.
Efter det fick hon torka i solen påvägen hem och sedan slängde vi i oss lite käk innan vi drog oss på en
promenad igen 2 ½ timme, ungefär en timmes promenad och resten mys och prat med en polare.
Riktigt mysigt att njuta av solen och utsikten, vi är ett gäng trötta nu så jag ska slänga mej i duschen sedan
blire spikmattan och sen SOOOOOOVA, så vi orkar med nya äventyr i morgon :D Godnatt


Kommentarer
Postat av: jana

helt otroligt , hon kunde ligga still ;p



och sööt bild :D

2010-05-17 @ 23:40:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0