..Kaos i förklädet..

Sitter hemma hos Victoria och här råder total bak kaos, hon har smittat mej med sin katastrofala
otur, när V står i köket kan allt hända. Jag har just bakat (lyssna nu riktigt noga) en perfekt maräng
botten men sedan när jag ska kulle göra nått så enkelt som att vispa grädde så blir det grynigt och
vips så hade de förvandlats till en ändå stor plaska. När vi kikade närmare med våra små ögon i skålen
såg vi till våran förskräckelse att det hade förvandlats till smör med ett stor mjölk hav runt omkring sig.
V som alltid har lösningar på allt kom på att på att vi skulle förvandla det till vårat speciella, unika och
helt otroligt goda örtsmör. Passar er kockar vi kommer nog slå er med häpnad, snart har ni en ny
konkurrent. Ne nu ska jag återgå till arbetet och fortsätta smutta på mitt vin i ett halv stökigt kök.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0