..Ingen sol..

Men humöret är på topp! Alldeles straX börjar hockeyn :)
På en timme ska jag sitta bänkad så äre bara, ingenting kan stoppa mig.
Hade en riktigt trevlig kväll igår, grillning med vännerna ;)
Blev en hel del öl igår, men jag är då inte bakis. Fick njuta av gitarr spelande och sång snacka att
han sjöng sig in i mitt hjärta :D Det är nått med killar som kan spela instrument och sjunga, HELT SJUKT!
Ja en toppen kväll med andra ord :) Idag får jag se vad dagen har att erbjuda men säkert
nått riktigt roligt, jag önskar er alla en jätte trevlig lördag :)

Pussen på knävecket var verkligen mysig så jag skickar en tillbaka till dej oXå ;)

Har inte gått och blivit kär är bara Joel som spelade riktigt fint! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0