..Ful/Söt..


Ful lr söt, kanske både och jag vet inte.

Bilden är iaf tagen av Katti helgen då vi grillade.
Just nu sitter jag på jobbet iaf, syrran är hära med lite växter till akvariumet.
Vete fan vad jag ska göra, städa ska jag iaf göra snart, tvätten är snart klar och sedan ska
jag baka någonting vete tusan vad, vi får se vad det blir :P
Ville bara visa att jag lever, jobbar hela veckan nästan och i helgen har jag lite saker planerade,
ska bli riktigt roligt. Emma saknar dej, håller med om att vi alla tre ska hitta på nått snart!
Åka iväg någonstans och bara mysa, tror det kan bli galet kul.
Fick just veta en mindre kul grej, ids inte ens skriva det i bloggen, men bra att veta iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0