..Slut i kroppen..


Blev en och en halvtimmes promenad idag före jobbet, var riktigt skönt vår väder ute :)
På jobbet hare varit en rolig halv stressig dag med dom bästa arbetskompisarna man kan
önska sig, trivs verkligen som fisken i vattnet med det där gänget. Finns inte en enda på
jobbet som jag inte trivs att jobba med. Efter jobbet var jag bara hem och lämnade nå
papper sedan bar det av på en timmes promenad med Jana och Dexa, ovanligt vah!
Ne mina fötter är trötta efter att ha varit igång i ungefär 11 timmar, ska bli riktigt skönt
att sova, ska bara läsa lite bloggar först, är juh bäst att lägga sig relativt tidigt eftersom
jag har beredskap inatt. Jaja kroppen skriker efter sängen och tvärtom, ne natti allihopa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0