..Dålig uppdatering..

Har varit välldans dålig på att uppdatera, fick klagomål från Malin så det var bara sätta sig och skriva.
Torsdagen gick sådära, visade egentligen inte så mkt nytt utan det var mest saker som jag redan
visste om, men dock skrev han iaf ut en ny allergi medicin som jag ska ta morgon och kväll, får väll
se om den hjälper någonting, har då inga förväntningar. Efter jag varit i Sunderbyn så drog jag till gälka
där jag var och åt på mds, med lillasyster och jana, blev lite shopping, en bustier och
ett par skor. Sedan for vi och solade.
Fredagen då vaknade jag hoppade i kläderna och for på stan med Jana och slösade lite mer pengar,
köpte hårfärg, nagellack leggings och armband det var nog allt. Sedan efter att jag kommit hem till
Ponka town så for jag och mammsen och hämtade ut våra paket. där det blev yttligare lite kläder :P
Så fort vi hämtat ut dom bar det iväg te Jokkmokk där vi handlade lite mat och for på bolaget.
Sedan vare bara käka och sova innan jobbet, på jobbet blev jag sms bombad mkt roligt, fick även
lite besök i sådära en halvtimme :) Resten av natten förblev då lugn.
Lördag I morse när jag kom hem låg det en överraskning i sängen, man blev lite glad :)
Somnade kring tio tiden och sov till ungefär två, efter det har jag inte gjort så mkt, tittat tv,
färgat håret och slappat. Hade tänkt sätta in mina nya kläder i garderoben innan jag beger mej
iväg på jobbet. Jobbar natt igen skönt, skönt, men hade hellre varit någon annans stans just nu :P

Ha en bra kväll, pusshej! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0