..Flyr från verkligheten en stund till..


Hejsan, kom hem för nån dag sedan, bilade från Narvik och hem till Gälka town :)
Riktigt mysigt förutom att hjullagret gick sönder fem mil från stan så vara bara stå ut med
ett smärtande ljud :( Har iaf det riktigt mysigt, igår så startade jag dagen med att fara på stan
senare drog jag hem till farsan, dröjde inte länge innan vi fick besök, efter det så blev det att dra
någon ragg, vid tio tiden drog vi upp till toppstugan och njöt av den fina utsikten :D Sedan for vi upp
efter vägen västerut, till en stuga och bara låg och surrade! Kvällen avslutades med ett besök hemma
hos mamma och en ragg på stan, det var helt dött nästan, förutom en kille som fått spö :/

Vad dagen ska bestå av vet jag inte riktigt hade iaf tänkt hoppa i kläderna och fara förbi danna på
lite födelsedagsfika :) Ska bli jätte kul har inte träffat han på flera månader så längtar verkligen!
Ni får ha en underbar lördag, för tro mej jag njuter verkligen av den här helgen synd bara att den snart är slut :(
Just nu lever jag i drömmarnas värld, är riktigt rädd att verkligheten kommer ikapp mej snart.


Kommentarer
Postat av: Hætta!

Snygging ;D

2010-06-08 @ 21:33:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0