..Överraskad.


Hallojsan, det var några dagar jag skrev här faktiskt, har haft en sjukt underbar helg och
har inte haft lust att sitta vid datan. För all min lediga tid har jag ägnat åt Thomas :)
Visste inte att han skulle komma i helgen eftersom vi pratat om att han inte skulle göra det,
när jag vaknar klockan fyra på morgonen och vänder mej i sängen så står han vid dörren min!
Just då ville jag bara skrika ut min glädje, men samtidigt så fattade nog inte min hjärna vad som hände
för det är sjukt att köra från Narvik klockan ett på natten! Är iaf väldigt glad att han kom, trist bara att jag
ändå var tvungen att jobba, men jag tycker det har gått ganska bra lite trött pga sömnbristen men sånt
överlever man. Vad har vi pysslat med i helgen, jobbat så klart men på lördagen var vi även förbi Jokkmokk
en sväng så att Elias, Malin & Marcus fick träffa han, vi stannade kanske en timme innan det bar iväg mot
Porjus igen, hemma blev det sängen ganska direkt eftersom jag skulle infinna mej på jobbet halv åtta.
Tror ni jag lyckades, nähe andra gången jag försovit mej på fyra år, kom till jobbet ungefär kvart i åtta istället.
Jobbade från kvart i åtta till fem igår och sedan har jag bara ägnat tiden åt Thomas, vi drog iväg till Gällivare
en sväng för att hämta ut mitt paket och hälsa på hans mamma. Snacka om att jag älskar den kvinnan, helt
underbar person!   Thomas for klockan åtta i morse ungefär och jag håller redan på att sakna ihjäl mej,
kärleken är jobbig men man blir stark av att sakna varandra :) Räknar iaf dagarna tills vi ses.

Nu väntar jobbet, vi får höras tjingeling! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0