..Konsten att bjuda på sig själv..

När man inte kan sova så läser man bloggar, pokrar osv men när man
lessnat på detta och heter Liselotte Larsson så göra man det här!

Jag kan konsten att bjuda på mej själv :)

Hmm vad ska jag nu hitta på? Tror jag ska vika tvätt och vänta på att det ska bli morgon.
Så man kan kliva upp utan att folk tycker att man är knäpp :)



Update: Mähe! vah fan, det är juh morgon klockan är halv sex, okej men jag väntar tills
det ljusnat ute så dom inte tror att jag har alla skruvar lösa ;D


Kommentarer
Postat av: Kan Dee Drawings

Hej Gumman! Ja jag med för jag känner för att shoppa loss lite, fast det vill man ju alltid hahaha



Kramar!

2010-01-19 @ 09:30:39
URL: http://kandeedrawings.blogg.se/
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

jo det har jag testat fast mest när jag skulle se samband mellan mat och acne.

Men alltså jag vet ju vad min mage mår dåligt av, det är ju därför jag nu ska testa LCHF.

2010-01-19 @ 09:50:23
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0