..Panik..

[Katarina] 01:01
halååååååå

[
Jag] 01:01
hej

[Katarina ] 01:01
aaaagh

[
Jag] 01:02
vad?

[Katarina] 01:02
har du sett knocked up`?

[
Jag] 01:02
joo jag tror det.


[Katarina] 01:02
iaf tjejen där säger att f*ttan aldrig mer kommer bli sig lik efter
att man fött barn! är det sant?! fy faaaan!

[
Jag] 01:03
om vad är sant?

[Katarina] 01:03
asså jag ska aldrig föda barn hahaa. får seriöst panik
att fittan typ "förstörs"hon sa det, i filmen

[
Jag] 01:04
nä det gör den väll inte, men det har lättare för att töja ut sig tror jag.
å sedan måste man juh träna den igen. men du ska nog fråga
någon som fött barn, jag vet inte hur det dära funkar.

[Katarina] 01:04
uuuuuuh va äckligt
ja men du gillar ju kidz så jag tänkte att du kanske vet
men liksom shit, att den ändrar form! fy fan va äckligt
hahaha :P:P barn-panik! aja back to the movie

[
Jag] 01:05
alltså den ändrar inte form.

[Katarina ] 01:05
hahah nä tänkte väl det. :O:O

[Jag] 01:05
sedan så har juh kroppen lättare att dra ihop sig juh yngre man är.

[Katarina] 01:06
ahhdra ihop sig. hahahha fy usch vi kvinnor är äckliga

[Jag] 01:06
hehe jooo men fatta att vi pressar ut ett huvud där nere, vars det typ
är för trångt att få in en penis ibland.

[Katarina ] 01:06
när jag får kids ska jag snitta upp magen och plocka ut ungen.
inte fan ska jag pressa ut denn ur fittan nej fyyy
jaa så jävla äckligt! back to the movie

[Du] 01:07
haha hejdå

Kommentarer
Postat av: ~ Elin Mattsson´s Fotoblogg ~

Fin blogg du har! :)

Kram!

2010-12-20 @ 11:36:36
URL: http://elinmattssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0