..Min bästa vän..

Min bästa vän/Mina bästa vänner
Kan inte välja en vän utan jag måste välja
flera här kommer dom utan någon speciell ordning :)

Katarina (katti)
Det är en pingla jag känt i ungefär 4 år men som jag börja umgås med
efter min 20 åriga födelsedag :) Är så grymt olika men vi förstår oss på
varandra ändå :) Vi har jobbat på samma jobb och hängt med varandra på
fritiden. Mys & filmkvällar är sånt vi gör bäst men så mycket filmtittande
blire dock inte eftersom vi båda två är jävligt bra på att surra. Hon har ställt
upp för mig något så jävulskt och vi gick igenom samma helvete samtidigt,
men vi hjälpte varandra igenom det och sedan dess har vi stått sjukt starka :)
Älskar dig bruden, utan dig vet jag inte vad jag hade varit idag.


Simone (simpus)
Min tremänning & min andra hälft. Hon får veta allt, precis allt det är nog
den människan som jag står mig allra närmast pga vi är såpass lika i tankesättet
och har samma sak med oss i bagaget. Vi har alltid något fuffens för oss och vi
pratar i telefon flera timmar i veckan med varandra. Simpus bor dock i Göteborg så
det blir inte att vi träffas allt för ofta, vilket är så jävulskt synd, men när vi umgås så
märks det inte fast vi skulle varit borta från varandra i ett år. Hon är en vän jag önskar
jag hade mycket närmare för saknaden efter dig är ibland hemsk. Vi har även gett varandra
varsitt halsband, skulle nog kalla det vänskapshalsband med egna texter ingraverade :D
Ingen Lisen utan simpus det är allt jag har att säga.


Malin (darlingen)
Min älskade darling som jag alltid har så sjukt roligt tillsammans med.
Vi har känt varandra i 11 år och vi har alltid stått varandra nära, vi har
varit bästisar nästan sedan jag flyttade till Vuollerim. Hon är den som vet
vad jag tänker och hur jag mår utan att jag behöver säga något. Hon är den
som vet hur man ska lyckas få med mig på äventyr, ett samtal från hon så är
jag nästan iväg, hon vet vilka knappar man ska trycka på. Hon finns alltid där,
jag vet att jag kan ringa henne när som helst och det vill jag tacka för, tack
min älskade Malin för att du står ut med mina samtal i tid & otid :) Love you!


Sandra (the blacksister)
En tjej med otroligt mycket energi och hjärtat på rätt ställe :)
Hon gör mig alltid glad och det är denna vän jag känt längst, jag och hon
har hållit ihop sedan jag var 7 år gammal, vi har aldrig någonsin haft ett gräl
och då menar jag aldrig någonsin, vi accepterar varandras olikheter och åsikter.
Vi är sjukt olika men vi går ändå sjukt bra ihop och har alltid sjukt kul. Sandra
är en barndomsvän för livet, en vän jag delar en vänskaps tatuering med och en
vän jag vet att jag kommer ha vid min sida livet ut. Tack för att du finns i mitt liv.

nästa ämne min pojkvän

Kommentarer
Postat av: sandra

Jag älskar dig otroligt mycket bruden, fast jag vet att du vet de, men vill bara påminan dig om det. :) vad fint skrivet. :D kraam

2010-12-05 @ 22:54:47
URL: http://thinkinpink.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0