..Mindre utrymme för tankar..

Det gäller att hålla sig sysselsatt hela tiden få tiden att gå så slipper man dom tråkiga tankarna.
Idag är en sån där sysselsatt dag :) Jag började morgonen med att fara på jobbet, sedan efter
det plockade jag upp niva. Ett tag senare kom Victoria och då skulle vi fara och mata renarna,
konstigt nog vara bara en ren kvar där, undra vars dom andra tagit vägen?
Sedan for V hem och jag tog Elton eftersom jag kände att jag ville umgås med han men den lilla
rumpnissen sover då bara, så jag har hunnit laga palt medans :) Tänkte ta och väcka upp han så
att han får käka, sedan kommer mina middagsgäster A & V och hugger in :D
Förhoppningsvis går det att äta, men är faktiskt inte ett dugg orolig. När dom farit ska jag ta hand om
disken innan jag beger mej iväg mot jobbet igen. Så fullspäckad dag, ikväll får vi se om det blir att
fara å parta, har inte bestämt mej ännu. Vi får se, vi får se ;)
Ne nu äre matdags tjao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0