..Livet är inte rättvist..

Varför blir alltid dom finaste människor änglar
För ett tag sen träffade jag en underbar människa som fick mej att tappa andan,
jag har beundrat hennes styrka från första stund, hon är en sådan människa alla vill vara.
Hon brydde sig om människor och gav villkorslös kärlek till alla! Hon fyllde en med positiv
energi och fick en att tro på sig själv och sina drömmar. Men bakom allt bar hon på en sjukdom
som hon kämpade för varje dag, hon kämpade och kämpade för att få finnas kvar för sina egna.
Men sjukdomen hann ikapp henne och tog en underbar kvinna ifrån oss. Kommer alltid beundra denna
kvinna, hon är av en sällsynt sort, hon är en sådan människa man inte tar för givet och jag är väldigt
tacksam att jag fick träffa henne. Jag hoppas att du har lyckats finna frid, att du har fått dina vingar,
för här nere på jorden kommer du alltid vara älskad. Vi ska minnas stunderna med dej med glädje.
Du är saknad R.I.P Eva och tack för dom stunderna du gav oss.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0