..Jokkmokk..

Kom till jmk vid halv tre tiden, min darling kom & mötte mej, lilla pippinätt malin :D
Vid gick in på ica för vi hade ett lite uppdrag från min kära mor när det var avklarat så
knallade vi till hotellet, där jag gjorde mej hemmstad.
Sen kom sötisen förbi och jävlade vad vi pratade vi var som tre kacklande hönor, alla
pratade i mun på varandra & ville säga sitt, kan bli så när man inte träffats på länge.
Sedan har jag å darlingen läst lite bloggar för att fördriva tiden innan vi skulle gå ner
och äta på hotellet, maten vi åt ser ni i inlägget nedanför, var super gott.
Nu ska vi slita lös rövarna från stolarna & ta en promenad innan solen slutar lysa.
tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0