..Läggdags..

Läggdags för mej henrik skriker efter mej : )
Han är så söt, älskar dej mer än allt annat!

Sen sist jag skrev hära har jag å min karl bakat mockarutor, för
de var nåt han verkligen vill jag skulle fiXa innan jag åkte hem :)
Efter de så ringde vi lilla lillen som kom förbi å spelade lite karlstad med
oss å gissa vem som vann JAG JAG JAG!
Längesen jag vunnit i nått spel måste varit nyckelpigan som fyllt mej med
lite extra tur ida när den var förbi : )
Sen var vi å knallade på den vackraste kyrkogården jag någonsin har sett
låter kanske konstigt, men den var jätte vacker som en labyrint nästan å
upphöjningar med trappor å grejer, på ett sånt ställe vill jag begravas :P
Sen såg vi en liten kotte oXå, den var jätte söt plus en död näppmus som var rätt
äcklig *uscha säger jag bara!
Det har verkligen varit en full dag med djur :D

Längtar verkligen hem till Porjus
vet inte riktigt varför, vill väll bara komma bort från stan ett tag å
känna på lugnet, naturen å hundarna :D
Sen mammas mat & små syrrorna är inte heller fel, de är helt
enkelt de underbaraste i världen, efter älsklingen såklart.

..men gott folk ska sova nu natti..







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0