..Lagar mat..

Skulle se en film men slumrade på soffan vaknade av att martins skickade ett
sms å frågade hur jag mådde efter fyllan igår
Jag svarade då bara Zzzz... Tycker de säger mkt :D
Just nu håller jag på att laga mat fick knalla ner till affären å köpa allt jag behövde
till min köttfärssås som mamma ville prova på : )
Själv tycker jag å älsklingen att den är super god men nu får vi se vad kritikerna säger.
Hoppas att dom blir nöjda, annars ligger jag illa till lr så slipper jag laga mat under hela
sommaren om man har tur *haha :D
Ne nu skojas jag tycker faktiskt de är jätte roligt å laga mat är nästan lite rastlös när jag inte
får göra de, funderar på att baka kanelbullarna till ronja´s klassresa så har jag gjort
bort de så slipper mamma men de blir nog i morgon..
På torsdag börjar jag jobba, de ska faktiskt bli jätte kul :D
måste fixa med maten nu, hörs senare : )


..Älsklingen är som sagt i kiruna nu, gud vad jag längtar tills jag får se han igen.!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0