..Helgen..

Helgens tokigheter!

Torsdagen: Som ni kanske minns så åt jag juh bullens å makaroner innan jag skulle med
bussen, fick skjus av Ola till busshållsplatsen å satt där å väntade med en dam
och hennes son. Var där riktigt tidigt å sådära satte mej å läste.
Bussen skulle gå klockan 17.40 men klockan sex hade den fortfarande inte kommit så jag
började ringa till bussbolaget men inget svar dära bara en jävla massa signaler.
Så jag satte mej å väntade i ytterligare 20 minuter men sen var jag fan less, så jag ringde
till Ola så att han fick komma å hämta mej.
Vi for hem å Ola svor ve å förbannelse över buss helvetet så han testa oxå ringa å då kom han
fram å frågade vars fan bussjälven hade tagit vägen som skulle kommit för 40 minuter sen,
men gubben visste ingenting så han skulle ringa å kolla.
Jag hade kollat upp så att de skulle gå ett tåg klockan 19.13 så jag å Ola satte oss i bilen
å gasade till Gällivare å då ringer gubben från buss grejen å sa att bussen hade kört förbi
typ ungefär 2 minuter efter att vi farit *typiskt! Ola berättade att vi var påväg till Gällivare å
frågade hur vi skulle göra när anslutningsbussen redan gått å då sa gubben att de var 6 andra
från bussen som oXå skulle till Kiruna och att dom skulle fixa taxi åt oss.
Så när vi kom fram till Gällivare väntade en minibuss på oss, lkab´s lila buss å fy fan va kall
den var, men man fick juh åka helt gratis iaf : )

Väll framme i Kiruna så mötte Henrik upp mej å gud så jävla söt han var.
De första han började göra var att kyssa mej å dra ner mej på bänken å börja
taffsa å hålla på :) Många tänkte säkert att vi var dumma i huvudet men de var så sjukt
mysigt att bara sitta dära å koppla bort omvärlden, de var bara han å jag.
Efter ett tag så började vi knalla upp till Elli i spöregnet med min jävla feta väska.
Väll framme så satt vi å väntade på att nå band skulle börja spela, å när vi väll kommit
ut så var dom försenade så vi stod å frös istället ett tag å sen gick vi tebaka till Elli å dom.
Jag å Henrik lessnade på att vänta så vi ringde en taxi å så åkte vi hem till han.
Där vi somnade så fort vi satt huvudet på kudden.

Fredagen: Vaknade upp ungefär vid tolv, tog en dusch å gick ner å fikade.
Sen började jag fixa håret, sminka mej å sådära eftersom vi skulle iväg tidigt.
Anton å Elli kom förbi å så satt vi å drack lite drinkar, sen skjusade Antons pappa
upp oss hem till Elli å så satt vi där å drack ännu mer,
Sen drog vi till Davve där satt vi å små pratade och spelade tv-spel :D
vet inte vad klockan var när vi äntligentog oss ut på festival området,
men vi lyssnade petter å nordman å lite fler, så klockan måste varit nått vid tio.
 sen ungefär vid tolv ett tiden gick vi tebaka till Elli forsatte dricka å små prata å ungefär
vid tre somnade jag å Elli i soffan, å då passade Anton & Henrik på att smita iväg ut en sväng.
Så när jag å Elli vaknade klockan fyra undrade vi vars fan dom tagit vägen så vi ringde
å då sa dom att dom var hos antons kusin å kommer snart.
En timme senare hade dom fortfarande inte kommit så vi ringde igen å då var dom just utanför
Henrik vägrade gå hem till lompis så de slutade med att vi sov på en madrass hemma hos Elli & Anton.

Lördagen: Vaknade upp hemma hos Elli bakis å jävlig.
Sen började vi planera dagen å de var bestämt att vi skulle grilla så vi gick ner på affären å 
köpte lite potatissallad, kött & grönsaker. 
Eftersom att Anton & Henrik inte lyckades fixa nån som kunde hämta oss å köra hem oss te lompis
så planerade vi att gå, så jag kom på att de är bäst jag duschar håret här för då hinner de torka innan
vi kommer hem till lompis å så kunde jag börja fixa mej direkt.
Efter en rätt lång promenad så kom vi hem där jag gick in till Henriks duschade kroppen,
fixade håret å sminka mej. Efter att vi var klar ungefär vid tre så skjusade Antons pappa upp oss
på stan igen, när vi väll kom till Elli så började vi små dricka å sen knallade vi till Sara, Henriks kusins
flickvän där vi skulle grilla å spela kubb. De var verkligen svin roligt men klockan tio så började
jag å Elli knalla upp till stan igen för att vi skulle se nått band, men när vi väll kom till Elli
så började vi dricka å vi kom oss inte ut förän vid tolv tiden då resten av gänget hade kommit.
Där träffade vi Henriks å Hans kusins morsa så vi stod å små pratade lite sen dök
Henriks brorsa upp å han å Henrik försvann för att snacka.
Så jag å henriks kusin å hans tjej knallade vidare för att se The Hives.
Dom var rusiktigt bra, efter de så började vi gå till öl tältet å äta mat.
Sen när festivalen stängde så drog vi till henriks kusin på efterfest där Henrik å dom började shoota.
Fy fan ungefär vid fem tiden släppade jag med mej Henrik hem å vi fick knalla till lompis igen
vilken tur att de var fint väder :D De tog ett tag å gå eftersom vi inte kunde hålla händerna borta
från varandra. Så ungefär vid sju tiden kom vi hem till Henrik å gick å la oss :D

Sen var de inte mer å berätta.


Kommentarer
Postat av: Elli

hehe de blev en lyckad hälj trots allt :D Kul hade vi!

2008-07-01 @ 16:16:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0