..Ord från hjärtat..

Ibland känns de som att mitt liv skulle vara så mkt enklare utan dej.
Du gör inte annat än att säger korkade saker & sårar oss gång på gång.
Jo jag vet redan att brorsan var ditt allt & ibland får du mej & undra om du ens vill ha oss.
Jag vet att jag aldrig kommer komma upp i hans nivå i dina ögon men behöver du säga de!
Att du säger att jag inte fattar gör mej bara förbannad allt handlar fan inte om dej,
det är inte bara du som har förlorat han de har vi andra oxå, han var din son men jag
var fan hans syster jag har fan växt upp med han, jag har levt hela mitt liv med han &
upplevt hundra gånger flera saker med han, för du har fan inte ens funnits där.
Du har vänt ryggen till så jävla många gånger.
Du älskar oss för att vi är dina barn säger du, men hur skulle de vara om du kunde
älska oss för dom personer vi blivit istället.
Det är sant som du säger hade jag kunnat välja hade jag valt en annan pappa.
Jag älskar dej de gör jag, men inte på de sätt jag borde, jag tycker mest synd om dej.
Du gömmer dej bakom alkoholen & det är nog för att du inte klarar av att leva med
verkligeheten, smärtan & skuldkänslorna.
Ska säga en sak de skulle inte heller jag gjort om jag varit i dina kläder, jag hade inte ens
vellat stå i dina skor en enda dag för känslorna som jag känner är nog jobbiga.

Om du skulle öppna dina ögon så skulle du se hur många fina stunder du gått miste om.
Du har haft många år på dej att försöka lära känna oss, men du har inte ens gjort ett försök,
jag har iaf inte märkt nått. Hur skulle de vara om du ställde bort flaskan & burkarna & verkligen
ansträngde dej för att lära känna oss.
En dag kommer de vara försent bara så att du vet & den dagen närmar sig!

Det finns två människor som alltid funnits där & ställt upp å de är mamma & lasse
ni fyller mitt liv med så sjukt underbara stunder & får mej att känna mej älskad.
Man behöver inte ens tvivla på att om ni alltid kommer finns där för de vet jag redan.
Ni kanske inte fattar hur mkt de betyder för mej men ni har varit min stadiga grund.
Å även fast lasse inte är min biologiska pappa kommer han alltid vara det i mina ögon
å enligt mej kan man inte få en bättre pappa för han är verkligen underbar.
Ni betyder så sjukt mkt även fast jag inte alltid säger de!







Kommentarer
Postat av: Lottis

Jo, hancock har jag sett :) den var bra, men inte så bra som jag hade trott den skulle vara! Hur mår du ? :)

2008-08-26 @ 18:07:18
URL: http://charmlottan.blogg.se/
Postat av: Lottis

det är jättebra :) är tillbaka i öjebyn, med nya skol/hund tag! nu blir det hårdträning så fort vovven är frisk!!

2008-08-26 @ 21:04:33
URL: http://charmlottan.blogg.se/
Postat av: Jaana

sv: okej, underlig fråga.. Men eftersom du undrar så e jag halv same o halv finsk.. O som du kanske vet så e samar från NORRLAND ;D så drev lite me mig själv där.. nu vet du

2008-08-26 @ 22:35:52
URL: http://mizzj.blogg.se/
Postat av: Rolf

Hej!



Min spy-vänliga sallad är annars en höjdare



Kram Rolf













2008-08-27 @ 03:54:23
URL: http://hygienkonsult.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0