..Aging beauty..

.


Nått som ständigt kommer upp när man jobbar med äldre människor är
hur kommer jag själv, se ut och vara som gammal, hur kommer våran generation
ha de?
Kommer jag vara den dära som kräver mkt uppmärksamhet, den plockiga, den som
larmar hela tiden, den enstöriga, den tysta eller den aktiva? Ja det finns juh massvis med alternativ.
Sandra sa en sak till mej ida, tänk när våran
generation går på badhus så kommer det stå Bitch tatuterat
i svanken på dom :D Ganska kul igentligen tänk dej att våran
generation kommer ha en massa tatueringar
överallt, töjningar i öronen lr hål kvar från dom, piercingar lr ärr kvar av dom!
Haha silkontuttar som har börjar hänga så man ser vars inläggen är lr har varit  :D
Rynkor kommer int vara lika vanligt som det är ida för det har botoxen har trollat bort för längesen,
skallighet kommer inte heller vara ett alternativ med tanken på alla extensions som finns redan nu.
Nähe men tänk er hur allt kommer vara,en massa teknologi överallt, mobilen hängande i ett senil
snöre runt halsen och inte är nå dansband som kommer komma ur våra högtalare inte. :)


Datorn kommer stå igång jämnt och om fb finns kvar så äre lika naturligt att uppdatera sin status varje
dag som det är att tömma magen :D Haha tänk bara att man kommer internet shoppa för pengar man inte har.
Å vilket jobb personalen kommer ha med att skicka tillbaka alla grejerna lr lösenordskydda alla internetsidor.
Camandet kommer vare en konstform och det kommer säkerligen vara vanligare än att prata i telefon.
Jag lovar dej när vi blir gamla så kommer det finnas många 80 åriga stor bloggare, vem vet jag kanske själv
har kvar min blogg, undra hur det kommer vara att följa en matgalen tant :D 
Grädde i maten är inte heller något alternativ längre utan det vanligaste är att vi går på någon slags diet eller
att vissa beställer hemkörning från alla möjliga ställen max, burgerking you name it :D
Fantasin har inga gränser finns mkt mer att skriva om men sätt er ner och ta er en funderare lovar att
det kommer ge er en massa tankar och härliga skratt.


Jag längtar faktiskt tills jag blir gammal, barndomskompisen i rummet intill och då sitter man å pratar
om vilka galna fyllor man hade när man var ung och att ungdomarna idag int hade en anning om hur det var
att leva på våran tid då vi hade söligt internet :D Ja jag säger då det jag längtar verkligen tills jag blir gammal,
det ska bli mej ett sant nöje att driva den stackars vårdpersonalen till vansinne,
för tro mej jag kommer vare en jobbig jävel :D


Kommentarer
Postat av: jana

hahahaha fan va bäst :p det lär ju vara så,med alla datorer och tatueringar osv :P

2010-01-12 @ 00:19:56
Postat av: sandra

roligt inlägg. :) ja du lisen, de kommer nog inte bli lätt att handskas med oss när vi blir gamla.. den yngre generationen kommer få de tufft.. ;)

2010-01-12 @ 14:08:44
URL: http://thinkinpink.se
Postat av: Liselotte svarar

Sandra - Haha ne verkligen int, vi kommer slita ut den yngre generationen före oss själva :D

2010-01-12 @ 14:22:58
URL: http://liselottelarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0