..Viktproblem..

Alltid är den en massa tankar om vikten, ångest tankar för att man snaskar för mkt
och rör sig alldeles för lite.  Jag är less på dom och ska verkligen försöka få ur dom
tankarna ur min skalle, dom ska bytas ut med att jag bara kör på känsla & lyssnar
på min kropp, inga förbud, inga måsten & definitivt ingen vägning på ett bra tag.
Vad spelar det för roll om ett klädesplagg blir för litet det finns juh större storlekar
den dagen man igentligen ska börja ora sig är när vikten innebär en risk för hälsan.
Det bästa är att acceptera sig själv som man är! En brud som jag tycker är ascool & utstrålar
en massa självsäkerhet i mina ögon är Anna mer känd som avanna hon verkar ha ett
sånt bra förhållande till sin kropp & en så sjukt bra inställning till allt.
Hon är en av dom personer jag beundrar när det gäller just att acceptera sig själv & njuta av livet.
Om man tänker efter så äre det juh våra skönhets "fel" som gör oss speciella lr hur?

I´am perfect just the way i am


Kommentarer
Postat av: fanny backman *

håller helt och hållet med dig.

2009-05-15 @ 01:19:44
URL: http://faannybackman.blogg.se/
Postat av: SwedenFuture

viktproblem? skaffa ett liv tonåring

2009-05-15 @ 12:00:01
URL: http://swedenfuture.blogg.se/
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

"I´am perfect just the way i am

"

just den texten bär jag på ett plagg idag =)

2009-05-15 @ 23:27:50
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0