..Obekväm i sin egen kropp..


GAH ÄR SÅ LESS PÅ ATT VARA SMAL!
Å samtidigt så känner jag mej dum & elak för att jag är de..
Varför har jag skuldkänslor för nått jag inte kan rå för.
Det är juh inte mitt fel att jag är smal, jag försöker faktiskt gå upp i vikt.
Människor som försöker gå ner i vikt kan inte riktigt förstå hur svårt de är för en människa
som vill gå upp å vilken ångest de innebär ibland att vara smal.
Som de är just nu så känner jag mej äcklad varje gång jag tittar mej i spegeln
hur snyggt är de när benen börjar sticka fram, inte snyggt alls utan bara äckligt.
När kläderna inte passar längre utan bara hänger och man måste ha bälten i midjan
för att hålla upp ett bara XS byxor eller när man känner att sina kroppsformer börjar försvinna.
 Man inte känner sej ett dugg kvinnlig längre och man blir mer och mer obekväm!
Jag känner såhära varje dag, å jag är less på det.
Därför har jag beslutat mej för att pröva nån slags kosttillskott eller näringsdryck.
Jag är beredd att pröva nästan allt, kom med tips & råd!
Jag tänker inte gå ner ännu mer i vikt och jag tänker inte tyna bort.
För jag är jävligt less på att vara smal och jag hade mer än gärna bytt med nån med lite mer hull.
Det är vackert att ha former, så var stolta över era kroppar!


Kommentarer
Postat av: Linda (lillasyster)

Men när du får lite hull på kroppen.. börjar du ju alltid träna och säger att du blivit tjck :S

2009-01-30 @ 09:17:35
URL: http://lindajeanettelarsson.blogg.se/
Postat av: Liselotte

det gör jag inte alls de.

2009-01-30 @ 11:24:11
URL: http://liselottelarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0