..Hej mitt vinterland..

Godmorgon, under helgen har snön lagt sig och det är äntligen vinter! 
Jag älskar snö, jag älskar vinter, för det betyder att jag får börja med
förberedelser inför jul. Julen, det är min favorit högtid på hela året 
och det handlar inte om att man får julklappar, utan om stämningen
som infinner sig, när julen nalkas. Det handlar om, att man tar sig extra 
tid för pyssel, bak, tända ljus, familj och god mat, allt sånt som jag älskar.
 
Jag hoppas av hela mitt hjärta att jag får ha en normal jul, att jag hinner
göra allt det jag vill göra innan jul, men samtidigt så tänker jag satsa på en
enkel jul i år, jag behöver inte ha allt! Utan i år ska jag satsa på min familj,
min fokus kommer ligga på att få se glädjen i mina barns ögon och att
jag ska ha tid att bara sitta och njuta och andas in den rena sanna glädjen. 

Gud vad jag längtar efter julen, gud vad jag hoppas att min resa går mot sitt
slut när våren nalkas, gud vad jag hoppas att jag får njuta av många fina stunder
med mina barn.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0