..En chans att leva..

Kroppen skakar, huvudet skriker spring, kvar sitter jag paralyserad på en stol! Jag vill inte vara här, men ändå sitter jag här på stolen för mina två barns skull, för min familjs skull. Hade jag fått välja, hade jag valt nå helt annat. Det är svårt att göra nått man inte tror på, det finns inget sätt att rättfärdiga det här! Ett fullt friskt liv, som sparkar i min kropp ska mista sitt liv, för att jag ska ha en chans att leva, en chans att vara kvar i mina två andra barns liv. Jag vill kräkas. 

17 fulla veckor har jag burit mitt barn i min kropp, 17 veckor som har varit en välsignelse! Sen den dagen jag visste att jag vänta dig, har jag drömt om att träffa dig, min dröm besannas idag, men det är en sak som inte överensstämmer, jag ville att du skulle leva, inte att du skulle vara död ❤

Idag för 15 år sedan förlorade mina föräldrar ett av sina barn, idag är det min tur att förlora ett av mina 💜

Kommentarer
Postat av: Isabelle

jag tänker på dig idag <3

Svar: 💜
liselottelarsson.blogg.se

2015-11-16 @ 18:13:54
Postat av: Filippa

Tänker på er idag!

Svar:
liselottelarsson.blogg.se

2015-11-16 @ 19:28:13
Postat av: Sussie

Lider verkligen med dig, förstår din sorg o smärta :( Finns inga ord som kan lindra men jag tänker på er <3

2015-11-16 @ 21:48:53
Postat av: Alexandra.w

Värme och styrka från oss❤

Svar: tack ❤
liselottelarsson.blogg.se

2015-11-16 @ 23:20:54
Postat av: Bokis

Ja, det är tunga beslut att av göra mellan liv och död, sorgen efter ett barn är tungt att leva n med, jag har ingen aning om va du/ni genomgår. Men du/ni ska veta att jag såg redan första gången jag var till er, att ni är stark som familj. Kommer ni i håg att Eran son ville att jag skulle stanna och sova över hos er.. Mången kram skola jag ge er när vi träffas/ Bokis

2015-12-03 @ 00:27:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0