..Älskade N..

När du ligger i sängen med handen på magen och säger godnatt till ditt ofödda barn och inser att det kanske aldrig får se dagens ljus. Att ditt barn inte får möjligheten att känna den kärlek du känner för den redan nu, så känns det tungt, fruktansvärt tungt. Jag önskar så att det fanns ett bra alternativ, ett val där du får en ärlig chans till livet å ett där jag inte riskerar mitt. Jag önskar så att det fanns ett värdigt avslut, ett avslut som kan ge mig sinnesfrid och där jag har plats att sörja. Jag önskar utav hela mitt hjärta att det skulle finnas ett alternativ för att få finnas kvar för er alla tre ❤ Du är inte född ännu, men du har redan berört mitt liv, du har gett mig tid genom att upptäcka cancern, du har gett mig ett alternativ till att kunna välja livet. Älskade älskade N, det är svårt att förklara hur man kan älska någon man aldrig har träffat å få andra människor att förstå det man bär på. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0