..Så lite tid och så mycket att göra..

Gud vad dagarna känns korta när man jobbar heltid, hinner inte med allt jag skulle vilja göra!
Idag har jag t.ex. jobbat 8.00 - 16.45 och efter det bar det av till gymmet med Anna och sedan
var det bara att skynda sig hem för att hinna lägga sonen och jah snart är det ju sängdags igen.
 
Imorgon väntar jobb och sedan får jag smita en stund därifrån för att kunna följa med sonen 
till läkaren pga hans problem med andningen.  Dom nya medicinerna han fått verkar faktiskt ha
hjälpt, tycker inte alls han är lika tung andad som förut men så fort han anstränger sig kommer
det tillbaka så mest troligt är det väl ansträningsastma :/  

Vet inte riktigt vad mer jag har berätta än att jag ser fram emot fredag då vi får veta hur det står 
till med huset och efter det är färdigt kan man börja planera på riktigt! :) 

MITT UNDEBARA LILLA HJÄRTA ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0