..Det närmar sig..

Ja, jag har fått nå jävla förkylningsvirus och fy fan va jobbigt det är! Varit helt jävla 
död igår och idag hoppas det hinner vända för jag vill verkligen tillbaka till jobbet :)
Inatt har jag haft helt sjuka mardrömmar, inte kul när man vaknar med panik på morgonen,
kommer säkert ha en period då jag sover dåligt med tanke på all spänning med att vi ska
flytta osv! Idag är det dessutom 11 dagar kvar och igår kom det två tjejer och kollade på 
lägenheten den ena la dessutom ett bud 1 timme efter att hon hade varit här men vi hade
ju tänkt köra budgivning så, vi får se vad det slutar med :D Helt sjukt att vi snart inte bor
kvar här, har så mycket minnen i den här lägenheten eftersom vi flyttade hit två veckor innan 
Liiam föddes, så hela hans första tid har ju tillbringats i den här.  Men ska bli underbart att 
flytta och påbörja nya minnen i det nya huset, kommer dock sakna mina fina grannar så sjukt
mycket! Grannar som er växer absolut inte på träd ♥♥ 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0