..Första tandläkarbesöket..

Det känns fan inte kul att kliva upp innan det ljusnat ute!  Men nu äre så att Liiam ska till
tandläkaren innan dagis, så då är det bara att kliva upp. Vi är inne på inskolningsdag  7 
om jag inte misstar mig och Liiam släpper mig inte med blicken ännu, han ska visa och 
kolla så att jag är där hela tiden. Tror det hade gått bättre om vi hade haft alla dessa dagar
på rad, men nu har det varit en massa sjukdom ivägen så vi har bara lyckats få ihop få mer
2 dagar på rad men hoppas att vi ska bli klar med inskolningen denna vecka :) 
 
Men nu måste jag och Liiam skynda oss lite, han ska vara hos tandläkaren om en timme, ha
en bra dag allihopa. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0