..Ensamma hemma..

Idag är jag och Liiam ensamma mesta dels av dagen eftersom Thomas jobbar em + några timmar
extra för att jobba in fredag, så när Thomas kommer hem har jag säkerligen redan legat och sovit
i flera timmar. Jag vet inte riktigt vad vi ska hitta på, kanske bara vara hemma och städa lite grann.
Snart är det iaf dags för middag och på Liiams matsedel står det kycklinggryta och till mig själv tror
jag att jag ska slänga ihop nå typ av fisk. Är lite sugen på att baka också, men jag får se hur mycket
energi som återstår när Liiam somnat, är fortfarande trött och illamående mesta dels av tiden :/



Kommentarer
Postat av: Frida

Finns ju olika anledningar till trötthet & illamående.. host host ;)

2012-03-20 @ 21:08:38
URL: http://friiidaaay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0