..Blog award..

Tack till Janina för awarden :)

Tacka den som gett dig awarden och skriv sedan sju fakta om dig själv och ge
sedan awarden vidare till femton bloggare (eller så många du kommer på)

 


1. Min första tatuering, hittade jag inspiration till på google och funderade på den i ca 24 timmar
innan jag gjorde den.

2. Jag är en riktig naturmänniska och älskar att vara i små byar och skogen.

3. Jag längtar redan till den dagen, då Liiam får ett syskon

4. Jag hade kunnat tänka mig att flytta till Norge, men det är Thomas som håller kvar oss just nu

5. Jag har lätt för att störa mig för saker och svårt för att säga till, det brukar resultera i att
det blir för mycket och jag drar mig undan, unviker personen istället för att slippa ta konflikten.

6. Jag gillar hästar men är samtidigt väldigt rädd för dom.

7. Jag är bitter över alla som förlovar sig, eftersom jag önskar att det är min tur snart,
men förlovar jag mig vill jag även gifta mig senast inom två år.

 

Jag ger awarden till: Katarina, Sandra E, Sandra F, Therese J, Therése, Thilda och Ellinor.

 


Kommentarer
Postat av: Jessica

jätte fin header samt blogg!

trevlig helg :)!!

2012-03-02 @ 09:53:15
URL: http://jessicasvardagsliv.devote.se
Postat av: sandra

tack för awarden =) kraam!

2012-03-03 @ 22:12:27
URL: http://thinkinpink.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0