..Vila i frid älskade Marcus..


Imorse när min mamma ringde och berätta att du var DÖD!! Så frös mitt hjärta till is och jag slutade andas för en stund. Jag vill bara sluta känna, det gör så helvetes ont att du inte finns kvar hos oss längre, så många fina minnen och stunder man haft med dig. Jag kan inte fatta det!!!! Du har alltid varit som en lillebror för mig och plötsligt är du borta! Vi har vuxit upp som kusiner och följt varandra genom livet, det är så orättvist!! man ska inte lämna livet när man är 17år gammal! Du var alltid så glad och din glädje smittade så lätt av sig till andra, jag kommer aldrig glömma ditt härliga skratt, det ekar inom mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0