..Varför sova när man kan vara vaken..



Dagen har rullat på i rasande fart, började med att Liiam faktiskt tog sovmorgon till klockan 10,
sedan var det matdags och efter det packade jag ner Liiam i vagnen och ut på bron i väntan på
att Annika och Gustav skulle vara färdig för promenad :) Så när dom var redo så blev det den
vanliga rundan och när vi väl var hemma igen, sprang jag bara upp och hämta mat och blöjor
för att sedan promenera ner till Hege. Under denna tid och dessa vagn promenader har inte Liiam
sovit någonting alls, utan han har legat där i vagnen med öppna ögon och varje gång man har kikat
in där, har han dragit världens största leende, sötis!! När vi väl kom hem så försökte jag söva Liiam,
för nån gång måste han juh sova, men han vägrade fortfarande, så direkt Thomas kom innanför dörren
lämnade jag över Liiam, så att jag fick börja med maten, det resulterade i kyckling i currygrädde med ris
och fiskgratäng med räkor tillsammans med potatis. Nu hade jag tänkt hoppa in i duschen och sedan lägga
mig i sängen, men just nu i skrivande stund hör jag att Liiam gråter, så bara ta upp han och försöka få han
att somna om!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0