..Grattis på ettårsdagen Liiam..

För exakt ett år sen låg jag i sjukhussängen med ctg på magen och lyssnade på dina hjärtljud,
var så otroligt spännande att man inte ens kunde fatta att du om bara en liten stund från då skulle
finns hos oss! Pappa hade knappt hunnit vakna när sköterskorna kom in springande och ropade att
nu minsann skulle jag upp till operationssalen, det sista jag ropade till Pappa var gå och ät frukost för
det är inte säkert att du har möjlighet till det sen! Väl upp på operationssalen fixade dom det sista och
innan jag väl somnade in fick jag träffa läkaren, det var inte samma läkare som det hade blivit bestämt
men det gjorde ingenting eftersom det istället var samma person som gjort att vi fick se dig för första
gången på ultraljud, som nu skulle hjälpa dig till livet. Jag hade valt att sova när dom skulle utföra
kejsarsnittet så jag var inte där och såg dig när du tog ditt första andetag, men dom skynda istället
ner med dig till pappa. När jag sedan vaknade och fick se dig först på bild, så visste jag bara att du
var en Liiam, du var bland det vackraste jag någonsin hade sett, nu ville jag bara bli tillräckligt pigg
så att jag kunde få fara bort från uppvaket och komma till dig. 5 timmar efter att du kommit till världen
hade jag ork nog att komma och se dig för första gången och du var så liten och otroligt vacker och
välskapt där du låg att jag inte kunde fatta det! Att du verkligen var vår, känslan över att du hade kommit
till oss går inte att beskriva! Ca 12 timmar senare, höll jag dig för första gången och det har för mig
varit den mäktigaste stunden i mitt liv, att få hålla någon som är så unikt, något som är skapat för att
bli älskad, något som jag och din pappa, ska få se växa upp!
 
Hittills har den här resan av ditt liv, ditt första år varit den bästa tiden i mitt liv, att få se dig utvecklas
till den otroligt busigt, glada killen som vet vad han vill, är en fantastiskt upplevelse. Jag är så glad
att det var just DU som kom till oss, du berikar oss med livets gåva, föräldraskap och du gör oss så
otroligt lyckliga genom att bara finnas till! Vi älskar dig så otroligt mycket, GRATTIS älskade Liiam
på din första födelsedag ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
 

Kommentarer
Postat av: Frida

Grattis lilla Liiam! :)

2012-08-09 @ 11:51:48
URL: http://Friiidaaay.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0