..Byxjakt..

Hoho! Idag har jag och Liiam uträttat lite ärenden, vi har bland annat varit på banken och lagt in
pengar på hans bankkonto och sedan har vi varit på byxjakt! Vi köpt två par och när vi sedan 
prövade dom här hemma så blir det nog bara ett par av dom som vi behåller! Är så sjukt svårt
att hitta byxor åt Liiam, han är så smal i midjan och ändå ganska lång, så det måste vara reglerbar
midja, t.o.m. byxor med snörning i midjan kan vara för stora å jag tycker dom mesta mjukisbyxor
som inte har smala ben ser ut som tält på han! Slutade iaf med att jag nyss har klickat hem några
uppsättningar ullkläder åt han istället, så att han håller sig riktigt varm och torr under overallen i vinter.
 
Annars idag har vi besökt min mormor en snabbis, käkat lax och potatis till middag och sedan har
Liiam badat innan vi avslutade kvällen med att mysa framför tvn. Så i det stora hela har det varit en
riktigt bra dag som bara har bara sprungit iväg och snart är det väl dags för att ta sig  i säng för
imorgon ska vi fara på öppen lek med Gustav och Annika.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0