..Svar på tal..



Svar på tal! Jag vet att mannen är anhållen i sin frånvaro men jag vet också att mannen själv
sagt att han ska ange sig själv till polisen, om han gör det återstår att se. Jag är väl medveten
att dom har haft span på honom sedan skottlossningen, alla som bor i Gällivare är nog medvetna
om det. Att sticka från platsen är kanske inte det smartaste men rädslan och paniken över att åka
i fängelset tog överhanden i det här läget och eftersom han är känd av polisen sedan tidigare så.
Ifall det var en olycka, jag kan säga att det var en olycka eftersom att jag själv har varit hos
familjen och hört deras historia, mer än så tänker jag inte skriva i respekt för familjen. Dom får helt
enkelt gå ut med mer information när dom känner sig redo. Men en sak vill jag säga till alla spekulanter
där ute, spekulera bäst fan ni vill men sluta sprid en massa falska rykten det är bara förjävligt!
Är ni så jävla nyfikna att ni måste hitta på eran egna story för att få ihop bitarna, kan ni inte bara nöja
er med den fakta som finns tills familjen själv känner att dom vill berätta mer?!?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0