..Mvc besök..

Sitter hemma hos pappa ska jag ta och slänga i mig lite lunch, klockan 15.00 ska
jag iväg till vårdcentralen på föräldragruppen, får fara själv idag eftersom Thomas
är på repstop. Annars har jag varit på
mvc klockan 11 älskar verkligen min bm är
så glad att jag bytte! Allt verkar då bara vara bra med pyret och jag själv växer
oxå lite grann, dock lite sakta, men jag håller mig inom kurvan om än på gränsen.
Men både jag och min bm är nöjd så länge jag växer och så länge pyret verkar må
bra, eftersom jag är så pass liten så väntar vi oss inte några WOW förändringar.
Idag
Hb: 126
Bt: 110/65
P-gl: Togs inte
Pyrets hjärtljud: 144
SF-mått: 22 cm
Vikt: 52,5

Förra gången
Hb: 130
Bt: 110/70
P-gl: 5,8
Pyrets hjärtljud: 140
SF-mått: Togs inget
Vikt: Togs inte


Såhär ser lillmagen ut med kläder ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0