.."Lillasyster"..

Äntligen är hon här, nu har den lilla bebisen kommit efter lite om & men :)
Är så sjukt glad & jag längtar sjukt mycket till imorgon då jag får se den lilla sötnosen!
Känns verkligen som att jag blivit storasyster åter igen eftersom jag mer eller mindre
ser Lasse som min riktiga pappa, han är iaf den pappan jag vuxit upp med och som
alltid funnits/finns där. En massa GRATTIS till föräldrarna! Åså klart en STORT GRATTIS
till mina små syskon Ronja & Julia som verkligen får känna på hur det är att vara storasyster
på riktigt, helst lilla Julia som aldrig fått bära den rollen! Känns helt sjukt att Julia inte kommer
vara minst längre, hoppas bara inte hon växer upp alldeles för fort nu :)  Dagen får gärna
gå jätte fort, så jag får snosa bebis! Vill helst snosa nu men får vackert vänta till imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0