..Barnvagn..

Eftersom det inte var någon föräldragrupp stack vi iväg på stan en sväng istället,
for till ericsson center för att kolla upp vad dom har för leveranstid på vagnar samt
om dom kunde ta hem den vagnen jag ville ha. Där fick jag höra att den vagnen jag
vill ha i den färgen är slutsåld, vi slängde oss då i bilen och for till expo istället, där
hade dom kvar ett exemplar av vagnen som jag ville ha, så dom skulle sätta undan
den till mig :D Den vagnen jag vill är en specialdesignad jubileumsvagn och ska därför
inte göras nå mer. Jubileumsvagnen är är inspirerad av vagnen som kronprinsessan
Victoria färdades i som nyfödd 1977, coolt tycker jag men det är inte därför jag vill
ha den utan jag tycker bara att den är så fantastiskt söt!

Mycket man ska bestämma när man beställer vagn, vilket färg på chassit man vill ha,
om man vill ha telescope eller knäleds chassi, vilka hjul och vad för tillbehör!
Barnvagnsdjungeln är stor och jag hade nog fortfarande varit fast i den om jag inte
hade hittat denna :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0